מדיניות זו חלה על תלונות, התראות ותקשורת אחרת ("תלונות") מצד צדדים שלישיים ("אתה") הנוגעים לשימוש לרעה לכאורה בפלטפורמות Fruugo או בשירותי Fruugo על ידי קמעונאים Fruugo. יש לקרוא את המדיניות בשילוב עם תנאי השימוש שלנו ("TOU") ומדיניות הפרטיות. בהגשת תלונה אלינו (בכל דרך שהיא), אתה מאשר ומסכים להיות מחויב למדיניות זו.
כפי שצוין בתנאי השימוש, כל המוצרים המוצגים ב- Fruugo נמכרים על ידי קמעונאים עצמאיים. אנחנו לא הקונים ולא המוכרים של המוצרים. אנו מספקים את הפלטפורמה ומשמשים כסוכן מסחרי של הקמעונאים, ומאפשרים לקמעונאים ולקוחות לבצע עסקאות. חוזה שנוצר עם סיום מכירת מוצר נעשה אך ורק בין הלקוח לקמעונאי. איננו צד לחוזה כאמור, ואיננו לוקחים כל אחריות הנובעת ממנו או קשורה אליו. אנו לא מטפלים, מאמתים או רואים אחרת את המוצרים הרלוונטיים ואיננו מספקים את שירות ההגשמה.
עם זאת, כסוכן קמעונאי מקוון מכובד אנו מתייחסים ברצינות לתלונות משפטיות. לשלמות השוק שלנו יש חשיבות עליונה לעסק שלנו ולכל השותפים שלנו. לכן יישמנו מדיניות זו, אשר חלה (ללא הגבלה) על תלונות צד ג 'הנוגעות לכאורה לכל קמעונאי Fruugo:
• הפרה של זכויות קניין רוחני;
• הפרת ההסדרים החוזיים;
• סוגיות רגולטוריות ותפקידים סטטוטוריים אחרים; ו
• הפרות אחרות של חובות משפטיות שאינן חוזיות ולא חוקיות, למשל. בנזיקין או בהון.
1. הודעה
יש להגיש את כל תלונות הקניין הרוחני לצוות המשפטי שלנו באמצעות טפסי הדיווח הייעודיים להלן. זה יעזור להבטיח שהתלונה שלך תקבל טיפול מיידי. Fruugo שומרת לעצמה את הזכות לא להגיב לתלונה שלא נשלחה באמצעות הטופס הנכון, וציר הזמן המצוין בסעיף 4 להלן לא יחול על כל תלונה שנשלחה אלינו תוך הפרה של סעיף 1 זה. אנא ודא שאתה מדווח על חששותיך לפרוגו באמצעות הטופס המתאים להלן:
כדי לדווח על הפרה לכאורה כבעל זכויות, השתמש בטופס הבא:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfB5xSSKqcgFH1zmMdteLLw8z1zcWWCS7p_ezl-HxMCkAkklQ/viewform
כדי לדווח על הפרה לכאורה כסוכן הפועל מטעם בעל זכויות, אנא השתמש בטופס הבא:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1Ss8m2RlUD-IripCtKpFM44r3HIzmU-IHYlJzIwgqhv6ySQ/viewform
כדי לדווח על הפרה בשם גוף ממשלתי או רגולטורי, אנא השתמש בטופס הבא:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9_m_8kjyobFrSQsT67iNTjUJCgr76jQ_aY0qaZXUgadIBKw/viewform
2. תוכן התלונה
על התלונה שלך להכיל את כל המידע והראיות הדרושים באופן סביר לנו ולקמעונאי / ים המושפעים כדי להבין את התלונה ולבסס את התלונה באופן חוקי. לפיכך, אנו מתכוונים כי על התלונה להכיל (לפחות) הסבר ברור לגבי הזכויות החוקיות, העילה ו / או האחריות, וכל חקיקה שנשענת עליהם; העובדות התומכות באופן סביר בטענתך כי הייתה הפרה משפטית; מידע בנוגע לרישום (ים) ב- Fruugo כולל קישורים למוצרים המפרים לכאורה; מספרי סימנים מסחריים היכן שרלוונטי; תחומי שיפוט מושפעים וכל מידע רלוונטי אחר שיעזור לנו להתמודד עם תלונתך ביעילות ככל האפשר.
נא לא לספק מסמכים או מידע מוגזמים, לא רלוונטיים ו / או לא ברורים, מכיוון שהדבר יעכב אותנו בטיפול בתלונתך. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות כל תלונה שאינה ברורה או ארוכה שלא לצורך (כהנחיה ההסבר צריך להיות לא יותר משלושה עמודי A4 (מגבלה זו אינה כוללת ראיות)).
כל המידע והמסמכים שנמסרו לנו צריכים להיות באנגלית או לתרגם לאנגלית, מכיוון שהצוות המשפטי שלנו מבוסס אך ורק במשרדנו הראשי בבריטניה.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לא לנקוט בפעולה כלשהי עד שתעמוד בסעיף זה של המדיניות.
3. מידע שנמסר לנו
בתפקידנו כפלטפורמה וסוכן מסחרי מטעם קמעונאים ב- Fruugo, אנו מחויבים להעביר את פרטי התלונה הנוגעת לקמעונאי לאותו קמעונאי. בהגשת תלונה, אתה מסכים לנו לעשות זאת ולעיבוד כל המידע האישי הדרוש למטרה זו.
אתה מאשר ומסכים שכתוצאה מהגשת התלונה אתה עשוי ליצור קשר עם הקמעונאים / ה המושפעים, אשר עשויים לרצות לדון בתלונה או לערער עליה. אתה מסכים שתתקשר באופן בונה ובתום לב עם הקמעונאי / ים הרלוונטיים ותודיע לנו מיד על תוצאות הדיון או המחלוקת הרלוונטיים. אתה גם מסכים כי Fruugo לא תהיה אחראית לכל תוצאה משפטית או כלכלית, או נזק כלשהו שנגרם לך, הנובע כתוצאה או בקשר לדיונים או סכסוכים כאלה.
4. לוחות זמנים
אנו משתדלים לספק את תגובתנו הראשונית לתלונה תוך שלושה ימי עבודה, אם כי אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את ציר הזמן ללא הודעה מוקדמת. לצוות המשפטי שלנו יש משאבים מוגבלים ועליו לתעדף, במיוחד בתקופות עמוסות.
בכל קשר אחר כך איתך, אנו נגיב בהקדם האפשרי, תוך התחשבות ביכולת הצוות המשפטי שלנו ובצורך לתעדף את התלונות הדחופות ביותר.
אם אתה סבור שהתלונה שלך דחופה, אנא סמן זאת בבירור בתלונתך והוסף הסבר לסיבות לכך (למשל, אם קיים סיכון חמור לפגיעה בציבור הרחב).
5. תגובתנו
בתנאי שתציית למדיניות זו, אנו ננקוט בתוך תקופה סבירה כל פעולה שנראה לנו מוצדקת מבחינה משפטית ונחוצה בנסיבות העניין. תגובתנו עשויה לכלול (אך לא בהכרח) השעיה או הסרה של הרישומים הרלוונטיים בחלק או בכל תחומי השיפוט, תוך הודעה על הקמעונאי / ים על הנושא, ויצירת קשר איתך עם הקמעונאים הרלוונטיים לפתור את הבעיה. ו / או עדכון לגבי הפעולות שבוצעו.
כל פעולה כזו תתבצע על פי שיקול דעתנו המוחלט, ואין אנו מחויבים לנקוט בפעולות כלשהן רק כתוצאה מהגשת תלונה אלינו. איננו מצהירים או מתחייבים כי כל פעולה שאנו מבצעים תהיה אפקטיבית, באופן זמני או קבוע, בהשגת כל מטרה ולא תהיה לנו כל התחייבות לפקח או לבדוק באופן שוטף את יעילות ו / או עמידה כל פעולה שננקוט בה.
כמו כן, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להחזיר רשימות מוצרים ו / או קמעונאים, ללא הודעה אליך, כאשר הבסיס החוקי של התלונה הרלוונטית לא הוכח בהתאם לסעיף 2 או אחר.
6. כללי
מדיניות זו נשלטת על פי החוק האנגלי ואתה נכנע בזאת באופן בלתי הפיך לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט באנגליה ובוויילס בגין כל מחלוקת ביחס למדיניות זו והזכויות והחובות ביחס למדיניות (כולל כל הזכויות שאינן חוזיות. או התחייבויות). אם אלמנט כלשהו בפוליסה נמצא על ידי בית משפט בעל סמכות מוסמכת כפסול או בלתי ניתן לאכיפה, בכל זאת אתה מסכים כי על בית המשפט להשתדל לתת תוקף לכוונות הצדדים במסגרת הפוליסה, ויתר מרכיבי הפוליסה יישארו כוח מלא ואפקט.