גלה היכן ההזמנה שלי

אם ההזמנה שלך עדיין לא הגיעה, אנא בדוק את פרטי המסירה שלך על ידי:

  1. בדוק בדוא"ל אישור המשלוח שלך לגבי תאריכי המסירה המשוערים.
  2. בדוק את דוא"ל אישור המשלוח שלך כדי לוודא שכתובת המסירה שצוינה נכונה.
  3. אם ההזמנה שלך נשלחה באמצעות שירות משלוחים במעקב, בדוק את הודעות הדוא"ל למשלוח שלך, לחץ על הקישור לפורטל המעקב שלנו ובדוק את מצב המסירה.

אם תאריך המסירה המשוער להזמנתך חלף ועדיין לא קיבלת את הפריט שלך, אנא פנה לקמעונאי כדי להודיע לו.

טיפים מובילים: אנו ממליצים לבדוק עם השכן או עם משרד המסירה המקומי לפני שתפנה לקמעונאי. במדינות מסוימות לאחר מסירת החבילה לשירותי הדואר המקומיים, ייתכן שתידרש לאסוף אותה מנקודת איסוף מקומית.

ליצירת קשר עם הקמעונאי, או:

  1. בקר במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) וענה על כמה שאלות מהירות כדי לשלוח הודעה לקמעונאי ישירות או
  2. היכנס לחשבון Fruugo שלך, צפה בהזמנות שלך ולחץ על 'העלה את שאלת ההזמנה' כדי לשלוח הודעה ישירות לקמעונאי.

אנו מצפים מהקמעונאים שלנו להשיב לך תוך 48 שעות. אנא הודיעו לקמעונאי על הזמנות מושהות או חסרות בתוך פרק זמן סביר.


מה אם אין לי דוא"ל לאישור משלוח?

ייתכן שההזמנה שלך עדיין לא נשלחה, אם תאריך השליחה המשוער באימייל אישור ההזמנה שלך עבר, אנא השתמש במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו או התחבר לחשבון Fruugo שלך כדי ליצור קשר עם הקמעונאי ולברר את מצב המשלוח שלך.

אם לא קיבלת הודעות דוא"ל מ- Fruugo לאחר ביצוע הצ'ק-אאוט, ייתכן שהזנת בטעות כתובת דוא"ל שגויה במהלך הצ'ק-אאוט, השתמש במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו אשר ידריך אותך לעזרה הדרושה לך כדי לפתור מצב זה.


מה אם הזנתי כתובת מסירה שגויה או לא מלאה במהלך הקופה?

כתובת מלאה ומדויקת היא קריטית למסירה מוצלחת. כתובת לא שלמה או לא מדויקת תגרום לעיכוב משמעותי, החבילה תוחזר לשולח או שהחבילה תיחשב כאבודה. שלח הודעה לקמעונאי באמצעות מרכז העזרה שלנו או דרך חשבון Fruugo שלך בהקדם האפשרי עם המידע הנכון כדי לראות אם הם יכולים לתקן עם השליח.

למרבה הצער איננו יכולים לקבל אחריות על חבילה אבודה אם תזין כתובת שגויה או לא שלמה, ולא תקבל החזר כספי במקרה זה.

אם הכתובת שסיפקת עדיין תקפה אם כי לא הכתובת שלך: ייתכן שהחבילה תועבר לכתובת זו ובאחריותך להחזיר את הסחורה.

באירוע זה, ובמקום שבו קמעונאי ישמח לשלוח את הסחורה שלך לכתובת הנכונה, זה יהיה על חשבונך. כאשר קמעונאי לא ישלח את הסחורה, יוחזר לך על עלות הסחורה.