אבטחת תשלום
אנו משתמשים במגוון פתרונות תשלום מובילים בתעשייה כדי לעבד את התשלום שלך בצורה מאובטחת ובטוחה במהלך התשלום המקוון. פתרונות תשלום אלה ומערכות הצ'ק-אאוט משלנו משתמשים בהצפנה חזקה, בכלי האבטחה האחרונים למניעת הונאות ותואמים ל- PCI-DSS, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח שתשלומים תמיד בטוחים ופרטים אישיים לעולם אינם נפגעים.
שיטות תשלום
Fruugo מקבלת מגוון של אמצעי תשלום בהתאם למדינה ממנה אתה מבצע קניות. השיטות המקובלות יופיעו בדפי המוצר בזמן הגלישה ובקופה.
אלו כוללים:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Mobilepay
- iDEAL
- Afterpay
- Clearpay
- BLIK
- Discover
- Diners
- Bancontract Mobile
- Trustly
- Sofort
- Cartes Bancaires
- Online Banking PL
- Alipay
- China Union Pay
- JCB
אנו מנסים לקחת תשלום בעת ביצוע ההזמנה שלך, במקרה זה תקבל מיידית מספר הזמנה ואישור דוא"ל. עם זאת, בנסיבות מסוימות ניתן לאשר את התשלום בהמתנה לבדיקות אבטחה נוספות, במקרה זה תישלח אליך אימייל לאישור הזמנה לאחר אישור והתשלום של התשלום (בדרך כלל תוך 24 שעות).
לידיעתך, אם אתה משתמש במולטיבנקו כדי לשלם עבור ההזמנה שלך ויש צורך לעבד החזר כספי, איננו יכולים לעבד זאת לשיטת התשלום המקורית. אם זה המקרה, חבר בצוות שלנו ייצור איתך קשר כדי לעבד זאת לשיטת תשלום חלופית.
בעיות תשלומים ותשלומים שנדחו
אין באפשרותנו לחשוף מידע ספציפי הנוגע לתשלומים שנדחו. סיבות ירידה כלליות יהיו כדלקמן;
- כרטיס פג תוקף
- מספר כרטיס שגויאימות
- 3D Secure נכשל
- אין מספיק כספים
- CVC נדחה
- כרטיס מוגבל
- AVS נדחה (נתוני כתובת החיוב שהקונה הזין אינם נכונים)
אם אתה נתקל בבעיה בתשלום שנדחה, אנו ממליצים לפנות ישירות לספק אמצעי התשלום שבחרת לקבלת מידע נוסף. להלן מספר פרטים שימושיים עבור Klarna ו- PayPal:
Klarna שירות לקוחות
בינלאומי: +44 (0) 20 300 50833 בינלאומי: +44 (0) 808 189 3333
PayPal שירות לקוחות
בינלאומי: +44 (0) 800 358 7911
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
קבלת ההזמנה שלך
קבלת הזמנתך תתבצע רק לאחר שהקמעונאי ישלח את סחורתך. עיבוד התשלום שלך ואישור ההזמנה שלך אינם מהווים חוזה משפטי מחייב. לפני משלוח הסחורה, לזכותו של Fruugo ו / או הקמעונאי לדחות את הזמנתך מכל סיבה שהיא.