אנו שולחים את המיילים הבאים לכתובת הדוא"ל שהזנת בקופה:
- הזמינו דוא"ל 'תודה' – דוא"ל זה נשלח מיד לאישור קבלת הזמנתך ומספק את מספר התייחסות להזמנה.
- הזמינו דוא"ל 'אישור' – דוא"ל זה נשלח כאשר הקמעונאי / ים מאשרים שהם מסוגלים לקבל את ההזמנה שלך ותהליך המילוי החל. תקבל אישורים נפרדים עבור כל חלק מההזמנה אם רכשת מקמעונאים שונים בשוק שלנו.
- הזמינו דוא"ל 'נשלח' – דוא"ל זה נשלח כאשר הקמעונאי / ים משדרים את הפריט / ים שלך. תקבל הודעות משלוח נפרדות עבור כל חלק מההזמנה אם רכשת מקמעונאים שונים בשוק שלנו.
- דוא"ל 'עדכון משלוח' – דוא"ל זה מכיל פרטים על מעקב המשלוחים שלך. שימו לב שהוא נשלח רק להזמנות שנשלחות בשירות מעקב, לא תקבלו עדכון משלוח אם בחרתם בשירות סטנדרטי.
אמנם יש לנו בדיקות אימות דוא"ל כדי להגביל את הסבירות להיכנס בטעות לפרטים לא חוקיים / שגויים בקופה, אך טעויות נעשות ואם לא קיבלת את הדוא"ל הראשון יתכן שזה קרה.
אנו מציעים לך:
- בדוק את דואר הזבל או תיקיית הזבל שלך במיילים שלך.
- בדוק את הכרטיסיות שלך ברשתות חברתיות וקידומי מכירות (Gmail בלבד).
- ואז הוסף no-reply@fruugo.com לפנקס הכתובות שלך או לרשימת הכספות שלך.
אם עדיין אינך מצליח לאתר את דוא"ל התודה:
אנא בקר במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) וענה על כמה שאלות מהירות כדי לקבל עזרה מצוות שירותי הלקוחות שלנו. אל תנסה לבצע הזמנה נוספת עד שנעזור לך להסיק שההזמנה הראשונה לא צלחה.