כדי לברר אודות כל מה שקשור להזמנה שלך, עליך לפנות ישירות לקמעונאי באמצעות מרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו.
תוכלו להתחיל להשתמש במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו מהעמוד הקודם. כדי להתחיל את שאלתך, לחץ על חזרה וענה "כן" לשאלה
'האם שאלתך מתייחסת להזמנה קיימת?
אתה יכול להשתמש במרכז העזרה כדי להעלות בירורים בנושאים כגון:
- מחזיר משהו.
- קבלת מידע על מעקב.
- ביטול או שינוי ההזמנה.
- אם משהו פגום או חסר.
- אם קיבלת את הפריט הלא נכון.
- שאלות בנושא מוצר, חשבון או תשלום.
- ועוד!