החזרות, החזרים והחלפות

החזרות

אתה רשאי להחזיר את הזמנתך, או כל חלק מההזמנה שלך, להחזר מלא אם אינך מרוצה מכל סיבה שהיא.

עליכם לרשום את ההחזר שלכם תוך 14 יום מרגע קבלת הזמנתכם ולשלוח את הסחורה בחזרה לקמעונאי על פי הוראותיהם ללא דיחוי מיותר ובכל מקרה לא יאוחר מ- 14 יום מרשום רישומכם.

אם הזמנת מוצרים מקמעונאים שונים, עליך לבצע את הוראות ההחזר עבור כל קמעונאי בנפרד.


כדי להתחיל בתהליך ההחזר:

  1. אם מידע החזרות נכלל בחבילה שלך, פעל לפי ההוראות האלה להחזרת החבילה ישירות לקמעונאי. אין צורך להודיע לנו על רצונך להחזיר הזמנה אם יש לך את הפרטים שאתה צריך.
  2. אם לא, בקר במרכז העזרה שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) וענה על כמה שאלות אינטראקטיביות מהירות לקבלת טופס החזר עם הוראות ספציפיות.


הערה חשובה: יש להחזיר את כל ההזמנות ישירות לקמעונאים. נא לא להחזיר פריטים למשרד הראשי של Fruugo. לא נקבל אחריות על כל סחורה שתוחזר ישירות ל- Fruugo.

אותן החרגות חלות על החזרות ועל הזכות להתחרט על עסקה  .שימו לב, לא ניתן להחזיר את הסחורה הבאה:

  • מוצרים המותאמים אישית באופן ברור או מיוצרים על פי המפרט שלך.
  • טובין שעלולים להידרדר במהירות, למשל פירות טריים, פרחים טריים.
  • מוצרים עם שיקולי הגנה בריאותית או היגיינה, אם נפתחים, למשל איפור, תחתונים, תכשיטים מנוקבים.
  • הקלטות שמע או וידאו או תוכנת מחשב, אם נפתחו.
  • עיתונים, כתבי עת ומגזינים.


מידע נוסף:

  • טובין שהוחזרו חייבים להיות במצב מכיר.
  • טובין להחזיר / להשתמש בהם ללא תגים עם אריזות מקוריות.
  • יש לארוז טובין כך שגם הפריט וגם אריזת המותג (אם רלוונטי) לא יפגעו במעבר. Fruugo והקמעונאים שלנו אינם מקבלים אחריות על פריטים שניזוקו במעבר.
  • אתה אחראי לעלויות הדואר החוזר אלא אם פריט הגיע פגום או פגום.
  • אם אתה מחזיר את כל המוצרים מקמעונאי ספציפי, נחזיר את עלויות המשלוח המקוריות שלך. שימו לב אם שדרגתם למשלוח אקספרס, נחזיר רק את עלות המסירה הרגילה.
  • היכן שרכשת ממספר קמעונאים, אנא שלח מוצרים לכל קמעונאי בנפרד.
  • אנו ממליצים בחום להשתמש בשירות דואר במעקב (עם ביטוח במידת הצורך עבור ערך הסחורה), תוך שמירה על הוכחת דמי משלוח. Fruugo והקמעונאים שלנו אינם מקבלים אחריות על פריטים שאבדו במעבר חזור.
  • אם פריט שהוחזר נשלח בינלאומי, אנא סמן כ"מוצרים מוחזרים "כדי להימנע מהקמעונאי בגין חיובי מכס עם קבלת החזרתך.


אם הוחזר הזמנה שאינה עומדת בתנאים אלה, ייתכן שתחזר החזרתך ותוחזר אליך או שיוצע החזר מופחת.


סחורה פגומה או פגומה

אם ההזמנה שלך הגיעה פגומה, או אם אתה נתקל בבעיות עם מוצר שקנית, אנא פנה לחקירה אצל הקמעונאי בהקדם האפשרי על ידי

  1. ביקור במרכז העזרה שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) ומענה על כמה שאלות אינטראקטיביות מהירות.

שימו לב: מרבית הקמעונאים ידרשו תמונה או סרטון המציג את הנזק, התקלה או הפריט השגוי שהתקבל כדי להיות מסוגלים לספק פיתרון. הפתרונות הנפוצים ביותר לפתרון בעיות הקשורות למוצרים פגומים או פגומים הם:

  • הקמעונאי יכול לספק החלפה.
  • הקמעונאי עשוי להציע הנחה בכדי לשמור על הסחורה עם נזק קל.

אם קמעונאי אינו יכול להחליף את הפריט, ואינך מעוניין לקבל הנחה, תוכל לבטל את ההזמנה ולהחזיר את הסחורה להחזר מלא. חלק מהקמעונאים עשויים להציע לאסוף את הסחורה. חלק מהקמעונאים יספקו לכם תווית החזר חינם למטרה זו. עם זאת, אם קמעונאי שאינו מסוגל לאסוף את הפריט או לספק תווית החזר חינם, הוא יחזיר עלויות דמי משלוח חזרה סבירים לאחר שתעביר עותק מקבלת דמי ההחזר.


מסרב למסירה

אם אתה מסרב לקבל את המסירה של כל הזמנתך או חלק ממנה (כאשר המוצרים או האריזה לא נראים פגומים או פגומים), ניתן יהיה לנכות מההחזר הסחורה שלך עמלות וחיובים שנגרמו לקמעונאי עקב סירוב חבילה. אותו הדבר יחול אם במעקב נקבע כי ניסיון מסירה והפריט ממתין לאיסוף ממחסן דואר, ופריט זה אינו נאסף ומוחזר לשולח.

החזרים

  • תקבל החזר כספי תוך 14 יום מרגע שהקמעונאי קיבל את הסחורה בחזרה.
  • מקום בו קמעונאי הציע לאסוף את הסחורה, תקבל החזר כספי תוך 14 יום ממועד ביטול החוזה שלך.
  • תקבל אימייל לאחר שהמוצרים יגיעו לקמעונאי ויתקבלו להחזרה.
  • ההחזרים יונפקו לאותו אמצעי תשלום ששימש בתחילה לרכישת הסחורה. לא ניתן להחזיר סוגים מסוימים של העברות בנקאיות, כגון Multibanco, אנא פנה אלינו לקבלת עזרה.
  • ההחזרים בדרך כלל נמשכים בין 1-5 ימי עסקים להצגתם בחשבונך, תלוי בשיטת התשלום בה נעשה שימוש.

חילופי דברים

למרבה הצער איננו יכולים להחליף פריטים, עקוב אחר תהליך ההחזר באמצעות המידע שלמעלה.