The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

‏74.00 ₪
+ ‏75.49 ₪ משלוח

The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

  • מותג: Unbranded

The Customer Rules The 39 Essential Rules For Delivering Sensational Service by Lee Cockerell Paperback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏74.00 ₪
נמכר על ידי:
‏74.00 ₪
+ ‏75.49 ₪ משלוח

במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

The former Executive Vice President of Walt Disney World shares indispensible Rules for serving customers with consistency efficiency creativity sincerity and excellence. Lee Cockerell knows that success in businessany businessdepends upon winning and keeping customers. In 39 digestible bitesized chapters Lee shares everything he has learned in his 40 year career in the hospitality industry about creating an environment that keeps customers coming back for more. Here Lee not only shows why the customer always rules but also the Rules for serving customers so well theyll never want to do business with anyone but you. For example Rule 1 Customer Service Is Not a Department Rule 3 Great Service Follows the Laws of Gravity Rule 5 Ask Yourself What Would Mom Do Rule 19 Be a Copycat Rule 25. Treat Every Customer like a Regular Rule 39 Dont Try Too Hard As simple as they are profound these principles have been shown to work in companies as large as Disney and as small as a local coffee shop from businesses selling cuttingedge technologies like computer tablets to those selling products as timeless as shoes and handbags at corporations as longstanding as Ford Motors and those as nascent as a brand new startup. And they have been proven indispensible at all levels of a company from managers responsible for hiring and training employees setting policies and procedures and shaping the company culture to front line staff who deal directly with clients and customers Chockfull of universal advice applicable online and off The Customer Rules is the essential handbook for service excellence everywhere. show more
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: חינוך
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Lee Cockerell
  • מוציא לאור / תווית: Random House USA Inc
  • פוּרמָט: Hardback
  • תאריך פרסום: 2013-04-12
  • מזהה Fruugo: 59008311-119630110
  • ISBN: 9780770435608

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏75.49 ₪ - משלוח בין יום ה׳ 09 אוקטובר 2025–יום ד׳ 15 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה

פרטי תאימות המוצר

אנא עיין במידע התאימות הספציפי למוצר זה המתואר להלן.

המידע הבא מסופק על ידי קמעונאי צד שלישי עצמאי המוכר מוצר זה.

יצרן:
המידע הבא כולל את פרטי יצירת הקשר של היצרן של המוצר הרלוונטי הנמכר באתר Fruugo.

  • Random House USA Inc
  • Random House USA Inc
  • 1745 Broadway
  • New York
  • US
  • 10019
  • 212-782-9000
  • https://www.ingramcontent.com/pod-product-compliance