The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

‏94.00 ₪
+ ‏93.99 ₪ משלוח

The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

  • מותג: Unbranded

The Politics Of Authenticity In Presidential Campaigns 19762008 by Erica J. Seifert Paperback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏94.00 ₪
נמכר על ידי:
‏94.00 ₪
+ ‏93.99 ₪ משלוח

במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

Authenticity the dominant cultural value of the baby boom generation became central to presidential campaigns in the late 20th century. Beginning in 1976 Americans elected six presidents whose campaigns represented evolving standards of authenticity. Interacting with the media and their publics these successful presidential candidates structured their campaigns around projecting authentic images and connecting with voters as one of us. In the process they rewrote the political playbook redefined presidentiality and changed the terms of the national political discourse. This book is predicated on the assumption that it is worth knowing why.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: ביוגרפיות
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Erica J. Seifert
  • מוציא לאור / תווית: McFarland & Co Inc
  • פוּרמָט: Paperback
  • תאריך פרסום: 2012-06-01
  • מזהה Fruugo: 248132331-535351369
  • ISBN: 9780786469963

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏93.99 ₪ - משלוח בין יום ב׳ 20 אוקטובר 2025–יום ו׳ 24 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה