Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

‏149.00 ₪
+ ‏73.49 ₪ משלוח

Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

  • מותג: Unbranded

Rethinking Advertising As Paratextual Communication by Rungpaka A. Hackley Paperback

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏149.00 ₪
נמכר על ידי:
‏149.00 ₪
+ ‏73.49 ₪ משלוח

במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

Providing new insights into the textual and paratextual character of brands and advertising this innovative book showcases an extensive selection of vivid and topical case examples that assist the practical understanding of advertising paratexts.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: עסקים, כלכלה ומשפט
  • מֶשֶׁך: 160
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Rungpaka A. Hackley
  • מוציא לאור / תווית: Edward Elgar Publish
  • פוּרמָט: Paperback
  • תאריך פרסום: 2023-01-03
  • מזהה Fruugo: 320470763-711415103
  • ISBN: 9781035312139

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏73.49 ₪ - משלוח בין יום ה׳ 16 אוקטובר 2025–יום ד׳ 22 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה