Winning In Emerging Markets by Tarun Khanna Hardback Book

‏129.00 ₪
+ ‏149.99 ₪ משלוח

Winning In Emerging Markets by Tarun Khanna Hardback Book

  • מותג: Unbranded

Winning In Emerging Markets by Tarun Khanna Hardback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏129.00 ₪
נמכר על ידי:
‏129.00 ₪
+ ‏149.99 ₪ משלוח

במלאי

מדיניות החזרות ל-14 יום

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

Winning In Emerging Markets by Tarun Khanna Hardback Book

Argues that the primary exploitable characteristic of emerging markets is the lack of institutions creditcard systems intellectualproperty adjudication data research firms that facilitate efficient business operations. This book is suitable for the companies seeking to define and execute business strategy in developing economies.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: ביוגרפיות
  • מספר עמודים: 260
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Tarun Khanna
  • מוציא לאור / תווית: Harvard Business Rev
  • פוּרמָט: Hardback
  • מזהה Fruugo: 57567610-116762900
  • ISBN: 9781422166956

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏149.99 ₪ - משלוח בין יום ה׳ 25 דצמבר 2025–יום ד׳ 31 דצמבר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה