Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

‏279.00 ₪
+ ‏65.49 ₪ משלוח

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • מותג: Unbranded

Using Lacuna Theory To Detect Cultural Differences In American And German Automo Paperback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏279.00 ₪
נמכר על ידי:
‏279.00 ₪
+ ‏65.49 ₪ משלוח

במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

This study addresses the standardization and adaptation of advertising campaigns in the context of the auto industry and their televised campaigns in America and Germany. It sets out to investigate how lacuna theory can be used to show that advertisements reflect a specific cultural communication and they are interpreted by a specific cultural understanding. Lacuna theory will be used to discover the perceptions of auto commercials by Germans and Americans to discover if differences in cultural communication and cultural understanding exist in advertising creative strategies.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: עסקים, כלכלה ומשפט
  • מספר עמודים: 190
  • שָׂפָה: English
  • מוציא לאור / תווית: Peter Lang Group AG
  • פוּרמָט: Paperback
  • תאריך פרסום: 2002-11-12
  • מזהה Fruugo: 330097655-728466708
  • ISBN: 9783631393628

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏65.49 ₪ - משלוח בין יום ד׳ 08 אוקטובר 2025–יום ה׳ 16 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה