Major Theories Of Media Effects by W. James Potter Paperback Book

‏189.00 ₪
+ ‏65.49 ₪ משלוח

Major Theories Of Media Effects by W. James Potter Paperback Book

  • מותג: Unbranded

Major Theories Of Media Effects by W. James Potter Paperback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏189.00 ₪
נמכר על ידי:
‏189.00 ₪
+ ‏65.49 ₪ משלוח

רק 8 נותרו במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

In Major Theories of Media Effects six major theories of media effects are analyzed and evaluated to assess the current state of knowledge in the field of media effects. This book is valuable as a reference for scholars and a textbook for graduate and advanced undergraduate courses in media studies.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: עיון
  • מספר עמודים: 326
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: W. James Potter
  • מוציא לאור / תווית: Peter Lang Group AG
  • פוּרמָט: Paperback
  • תאריך פרסום: 2019-19-11
  • מזהה Fruugo: 330065377-728428551
  • ISBN: 9781433169519

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏65.49 ₪ - משלוח בין יום ו׳ 03 אוקטובר 2025–יום ב׳ 13 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה