The Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

‏249.00 ₪
+ ‏107.99 ₪ משלוח

The Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

  • מותג: Unbranded

The Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏249.00 ₪
נמכר על ידי:
‏249.00 ₪
+ ‏107.99 ₪ משלוח

רק 2 נותרו במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

The Theory Of Incentives by David Martimort Paperback

Following a brief historical overview showing how the problem of incentives has come to the fore in the past two centuries the authors their work to exploring principalagent models and various extensions thereof in light of three types of information problems adverse selection moral hazard and nonverifiability.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: עסקים, כלכלה ומשפט
  • מספר עמודים: 440
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: David Martimort
  • מוציא לאור / תווית: Princeton University
  • פוּרמָט: Paperback
  • מזהה Fruugo: 8073965-17381766
  • ISBN: 9780691091846

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏107.99 ₪ - משלוח בין יום ד׳ 17 דצמבר 2025–יום ג׳ 23 דצמבר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה

פרטי תאימות המוצר

אנא עיין במידע התאימות הספציפי למוצר זה המתואר להלן.

המידע הבא מסופק על ידי קמעונאי צד שלישי עצמאי המוכר מוצר זה.

יצרן:
המידע הבא כולל את פרטי יצירת הקשר של היצרן של המוצר הרלוונטי הנמכר באתר Fruugo.

  • Princeton University Press
  • Princeton University Press
  • 41 William Street, Princeton, NJ
  • New Jersey
  • US
  • 8540
  • info@press.princeton.edu
  • 609 258 4900
  • https://www.ingramcontent.com/pod-product-compliance