Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

‏229.00 ₪
+ ‏150.99 ₪ משלוח

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • מותג: Unbranded

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏229.00 ₪
נמכר על ידי:
‏229.00 ₪
+ ‏150.99 ₪ משלוח

רק 1 נותרו במלאי

מדיניות החזרות ל-14 יום

אמצעי תשלום:

תיאור

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brands positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: ביוגרפיות
  • מספר עמודים: 254
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Alsem | Karel Jan H
  • מוציא לאור / תווית: Taylor &amp Francis
  • פוּרמָט: Paperback
  • מזהה Fruugo: 42644143-87105429
  • ISBN: 9780367250195

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏150.99 ₪ - משלוח בין יום ג׳ 06 ינואר 2026–יום ב׳ 12 ינואר 2026

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה