ביטולים ושינויים

ביטולים

ברוב המקרים לא ניתן לבטל הזמנה לאחר ביצוע ההזמנה מכיוון שתהליך המילוי מתחיל באופן מיידי עבור מרבית ההזמנות (חלים חריגים כמו למשל מוצרים עם זמן עופרת).

אם ברצונך לנסות לבטל את הזמנתך:

  1. בקר במרכז העזרה שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) ומענה על כמה שאלות אינטראקטיביות מהירות.

אם ניתן לבטל את הזמנתך, הקמעונאי ימליץ לך שהם הצליחו לעשות זאת. אם הם לא מצליחים לבטל, למשל אם ההזמנה שלך כבר נשלחה, יהיה עליך להמתין למשלוח ולהחזיר את הסחורה באמצעות המידע שבכתובת

שאלות נפוצות על החזרות, החזרים והחלפות.



שינויים

במקרים מסוימים יתכן שניתן יהיה לבצע שינויים בסיסיים בהזמנתך, רק אם זה עדיין לא אושר או נשלח על ידי קמעונאי. שינויים בסיסיים יכללו שינוי בגודל או צבע של פריט, או עדכון קל לכתובת למשלוח. לא ניתן לשנות פריט אחד למשנהו בו הערך שונה, או לשנות את כתובת המסירה לחלוטין מכתובת אחת לאחרת.

אם ברצונך לנסות לתקן את הזמנתך

  1. בקר במרכז העזרה שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) ומענה על כמה שאלות אינטראקטיביות מהירות.

אם הם לא מצליחים לשנות את ההזמנה שלך, למשל אם ההזמנה שלך כבר נשלחה, יהיה עליך להמתין למשלוח ולהחזיר את הסחורה באמצעות המידע שבשאלות נפוצות על החזרות, החזרים והחלפות.

אם כתובת המשלוח שהזנת הייתה שגויה ולא הצלחת לעדכן אותה, לחץ כאן למידע נוסף.