עודכן: יוני 2024
ביטולים
כמצוין בתנאי השימוש ובמדיניות זכות הנסיגה שלנו, על פי ה לצרכנים מהאיחוד האירופי, מהאזור הכלכלי האירופידין החל, ומהממלכה המאוחדת עומדת הזכות לסגת מרכישות מקוונות מסוימות או לבטלן בתמורה להחזר כספי. הזכות לסגת או לבטל (להלן מכונות במשותף ״זכות הנסיגה״) מאפשרת לצרכני האיחוד האירופי/האזור הכלכלי האירופי/הממלכה המאוחדת לסגת מרכישות של מוצרים פיזיים בתוך 14 יום מקבלת המשלוח ולהחזיר את רכישתם בתמורה להחזר כספי.
בנפרד, ומבלי להגביל את זכות הנסיגה של האיחוד האירופי/האזור הכלכלי האירופי/הממלכה המאוחדת, Fruugo מציעה מרצונה תקופת החזרה ללקוחות מכל העולם (ראו את דף ההחזרות שלנו).
לתשומת לבך: ברוב המקרים לא ניתן לבטל הזמנה לפני שליחתה, שכן תהליך הטיפול ברוב ההזמנות מתחיל מידית (קיימים מקרים חריגים כמו מוצרים עם זמן ביצוע).
אם ברצונך לסגת מרכישתך, מומלץ לעיין במדיניות זכות הנסיגה ולבקר במרכז העזרה האינטראקטיבי שלנו.
לתשומת לבך: סירוב לקבל משלוח של הזמנה אינו שיטה נסיגה תקפה. עלות דמי המשלוח של ההחזרה תנוכה מההחזר הכספי שלך במקרה של סירוב לקבל משלוח של הזמנה.
שינויים
במקרים מסוימים יתכן שניתן יהיה לבצע שינויים בסיסיים בהזמנתך, רק אם זה עדיין לא אושר או נשלח על ידי קמעונאי. שינויים בסיסיים יכללו שינוי בגודל או צבע של פריט, או עדכון קל לכתובת למשלוח. לא ניתן לשנות פריט אחד למשנהו בו הערך שונה, או לשנות את כתובת המסירה לחלוטין מכתובת אחת לאחרת.
אם ברצונך לנסות לתקן את הזמנתך
בקר במרכז העזרה שלנו (על ידי לחיצה על דף אחורה) ומענה על כמה שאלות אינטראקטיביות מהירות.
אם הם לא מצליחים לשנות את ההזמנה שלך, למשל אם ההזמנה שלך כבר נשלחה, יהיה עליך להמתין למשלוח ולהחזיר את הסחורה באמצעות המידע שבשאלות נפוצות על החזרות, החזרים והחלפות.
אם כתובת המשלוח שהזנת הייתה שגויה ולא הצלחת לעדכן אותה, לחץ כאן למידע נוסף.