Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

‏329.00 ₪
+ ‏150.99 ₪ משלוח

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • מותג: Unbranded

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏329.00 ₪
נמכר על ידי:
‏329.00 ₪
+ ‏150.99 ₪ משלוח

רק 2 נותרו במלאי

מדיניות החזרות ל-14 יום

אמצעי תשלום:

תיאור

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

Social media plays an important role for businesses and consumers. The importance of social media does not only stem from connecting businesses and consumers. It is also a very important resource.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: ביוגרפיות
  • מספר עמודים: 190
  • שָׂפָה: English
  • מְחַבֵּר: Taylor &amp Francis
  • מוציא לאור / תווית: Taylor &amp Francis
  • פוּרמָט: Paperback
  • מזהה Fruugo: 435170839-912811790
  • ISBN: 9781032059914

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏150.99 ₪ - משלוח בין יום ה׳ 01 ינואר 2026–יום ד׳ 07 ינואר 2026

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה