The Role Of Internal Competition In Knowledge Creation Paperback Book

‏359.00 ₪
+ ‏63.99 ₪ משלוח

The Role Of Internal Competition In Knowledge Creation Paperback Book

  • מותג: Unbranded

The Role Of Internal Competition In Knowledge Creation Paperback Book

  • מותג: Unbranded
מחיר: ‏359.00 ₪
נמכר על ידי:
‏359.00 ₪
+ ‏63.99 ₪ משלוח

במלאי

אנו מקבלים את אמצעי התשלום הבאים

תיאור

This book is about how to implement creative competition within an organization. It examines the conditions under which internal competition can promote knowledge acquisition and knowledge sharing. The book describes a number of studies of sales departments in Japanese firms.
  • מותג: Unbranded
  • קטגוריה: חברה ופוליטיקה
  • מספר עמודים: 224
  • שָׂפָה: English
  • מוציא לאור / תווית: Peter Lang Group AG
  • פוּרמָט: Paperback
  • תאריך פרסום: 2005-10-05
  • מזהה Fruugo: 322483771-714827896
  • ISBN: 9783039105953

משלוחים והחזרות

שילוח תוך 24 שעות

  • STANDARD: ‏63.99 ₪ - משלוח בין יום ב׳ 20 אוקטובר 2025–יום ג׳ 28 אוקטובר 2025

משלוח מ- בריטניה.

אנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים שאתם מזמינים יישלחו אליכם במלואם ובהתאם למפרט שלכם. עם זאת, אם תקבלו הזמנה חלקית, או פריטים שונים מאלו שהזמנתם, או שיש סיבה אחרת לכך שאינכם מרוצים מההזמנה, באפשרותכם להחזיר את ההזמנה, או כל אחד מהמוצרים הכלולים בהזמנה, ולקבל החזר מלא עבור הפריטים. הצג מדיניות ההחזרים המלאה